Antwoord op de brief aan de koning

Het schooljaar is volop gestart en nieuwe uitdagingen staan ons te wachten. Een Belg in het geel - de voorspellende kleur van de wielertruitjes van Jumbo-Visma? - zorgt voor de tweede keer op rij voor een ritzege na een sprint in deze Tour de France. Iemand die viel, rechtkrabbelde na een lange revalidatie en er nu terug staat. Knap Wout van Aert, knap kerel!

Ondertussen worden er onderhandelingen opgestart voor een Vivaldicoalitie, eindelijk een regering? Ik hoop vooral op resultaat en efficiëntie. Net zoals onze Belg doet in de Ronde.

Neemt niet weg dat ik deze avond ook heuglijk werd verrast door een antwoord van de koning op mijn brief. Kort en bondig. Het heeft zijn aandacht gehad. Waarvoor dank aan Zijne Majesteit de Koning, de kabinetschef en natuurlijk de post.  
 

 


Sire, 

ik dank u van harte dat U en uw kabinetschef de tijd hebben genomen om mijn brief te lezen en een antwoord te sturen. Indien U nog vragen hierbij hebt of U wil eens "out of the box" sparren met iemand, een creatieve burger stelt zich alvast graag ter beschikking.

Met de meeste hoogachting,
Bart Vermeer

 

 


Reacties

Populaire posts

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *