Beats en go's


Dag 6 – Beatsheet
In de voormiddag hielden we een laatste groepssessie. Iedereen pitchte nog eens kort de laatste aandachtspunten. Dan namen we afscheid en beloofden we elkaar op de hoogte te houden van onze vorderingen.

In de namiddag zaten Johan en ik nog samen in een met airco gevuld  café/restaurant waar een lounge gedeelte was. We werkten er verder aan onze beatsheet. Door middel van een beatsheet  - een beat is een verandering in het gedrag van je personage - zouden we de belangrijkste veranderingen per scène opnieuw oplijsten, verder keuzes maken en structuur aanbrengen.
Bij elke keuze en iedere wijziging die je aanbrengt verandert er weer iets op een ander niveau en zo blijf je natuurlijk nog even bezig. Voor mij is het stilaan genoeg. Na deze versie zou het echt klaar moeten zijn, klaar om die producent te vinden die met dit verhaal verder in zee wil met ons, "go!" zou ik zeggen.
Om vijf uur stopten we, nu moest de focus liggen op onze trip terug naar België. Uit het broeierig hete hotel waren we al gecheckt, nu nog de bagage inchecken op de luchthaven. Dit ging vlot, we konden al op voorhand inchecken in het treinstation van de CAT (city-airport-train), de trein Wenen-Luchthaven.


Niet voordat ik een cadeautje kocht voor m’n dochter in de Finnshop. Een handtas die ze zeker mooi zou vinden. Negen is ze, maar al een echt dametje als het op zulke dingen aankomt. Morgen zie ik hen weer. Eindelijk terug, frisse lucht, kunnen doorslapen en nieuwe verhalen om te vertellen.

Reacties

Populaire posts

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *