Eerst orde maken



Nadat alle kleine dingen weer in orde waren vertrok ik naar Johans huis. Een schrijfplek waar niets je afleidt, behalve dan het wereldwijde web, en ik makkelijker kom tot wat ik echt wil, aan verhalen werken.

Rond drie uur was ik er. Even kort een thee en daarna inkopen doen, Johan heeft geen wagen en als ik langskom dan doen we even grote boodschappen en laad ik de wagen vol zodat wij en hij weer een tijd verder kunnen; ons opsluiten achter de schrijftafel en de ziel voeden en eten en drinken wanneer de maag er behoefte aan heeft.
We overliepen de workshops en lezingen die we samen zouden geven, we keken ook de formulieren na voor de Sources2, een scenariobootcamp waarvoor we geselecteerd waren en maakten een kleine planning voor de komende dagen.Dan was alles klaar om te beginnen met het echte schrijfwerk, eerst dus orde maken voor je begint.

’s Avonds zagen we een film, ditmaal een vampierenfilm met kinderen, dat zou mooi aansluiten met ons verhaal over Maikel en Joanna. Alleen was dit een wel heel vreemde gitzwarte komedie met een boodschap mij nog steeds erg onduidelijk.

Reacties

Populaire posts

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *